anılca

Okula dönüş!

Posted on: Haziran 28, 2009

Düşündüm taşındım sevgili günlük! Artık okulu bitirmeye karar verdim… Bitirme projesiyle beraber 10 tane dersim daha varmış, üstelik bu sene son şansım. Hem de 7 tanesi ilk dönemden! Bu tempoda çalışırken hepsini halletmek çok zor görünüyor gözüme be günlük, 3 yıldır denedik gördük zaten… Değerli bankpozitif ailesine teşekkürlerimi sunup eylül sonu gibi işi bırakmayı planlıyorum. Benden 3-4 yaş küçüklerle beraber Galatasaray Üniversitesi’nin sıralarına döneceğim. Yine de çok kolay olmayacak gerçi, ortalamam yerlerde. 2.00’ın üstüne çıkabilmek için bu 10 dersi en az CB ortalamayla vermeliymişim. Olsun! Ortaokuldan liseden alışkınım ben… Son dakika golümü atıp, bu sıkıcı durumdan kurtulmanın zamanı geldi artık.

Tabi bir de finansman sorunu var. Onu da şu şekilde çözmeyi planlıyorum: Eylül sonuna kadar minimum yaşam standartlarında yaşayıp ilk dönemi çok fazla bu işleri düşünmeden geçirebilecek kadar birikim yapmaya çalışacağım. Yani bu yıl tatil matil yok günlük! Öte yandan kadim dostum Cihan Uçar evden çalışarak onun işlerine destek olabileceğimden bahsetti, sağolsun. Bir şekilde hallolacak gibi görünüyor bana, biraz sıkıntılı olsa da… Şu kağıt parçası için biraz yoralım bakalım bünyeyi, sonunda ne olacak göreceğiz…

2 Yanıt to "Okula dönüş!"

Bol sans … sen ne ds ler gormuş adamsın halledersin
biz cblerle buyuduk biliyorsun ..:)

İnşallah! 🙂

Bir Yanıt Bırakın

Aynı Anda Mikro Blogunda:

Kategoriler

Arşivler

Sayfalar

Haziran 2009
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
